Nasjonalt institutt for ernærings- og sjømatforskning
NIFES forsker på ernæring; fôr til fisk og fisk som mat

Doktorgrad: Mindre risiko for hjertesykdom

Feit fisk gir kinesere lavere risiko for hjertesykdom, viser en ny studie utført ved NIFES.

25.04.12

Jian Zhang disputerer 25. april for ph.d.-graden ved Universitetet i Bergen med en studie gjennomført ved NIFES.

LES MER

 

Powered by EasyPublish CMS